söndag 25 april 2010

Tjejpartaj, 85 årskalas

Hm, blivit lite dåligt med inlägg på sistone tror jag? Måste skylla det på att våran dator kraschade och att jag nu jobbat hela dagarna.. Men men, då kan man ju bara bättra sig, eller hur?

I helgen hade vi partaj med brudarna. började kvällen med trerätters middag hos Sara för att sedan sticka iväg till Capsicum. Där blev det nån Staropramen och lite prat, och lite dans. Lite förlite spontandans, men vi va helt enkelt inte så sugna på att svängavåra lurviga lika mycket som förr. Pratades mycket ålder hela kvällen, vi har ju kommit påatt vi hör till de äldre nu. Uj uj uj.

Resten av helgen har nog bestått av firandet av Simons farmor som fyllde 85. Stackars kvinna som aldrig varit bortom Kalmar fick en resa till Paris för att kunna beskåda när hennes barnbarn gifter sig. det blir nog spännande opch säkerligenmycket roligt, tänkbara flygresan! Tyvärr skavi nog slopa "bröllopsresan", då den äger rum precis i slåttertider. Vi får väl försöka hälsa på en annan gång istället.

Har också hunnit med att rida, mysa och läsa. Har ju fått låna alla Twilight-böckerna på engelska och konstigt nog så har jag nog dragits in i historien rejält och ibland bara längtar man efter sin lässtund.

Något mer jag längtar efter, det är ju att få vara med Wilgot. Och snart, om 4 arbetsdagar, då har jag kommit till min andra ledighet med denna underbara lillavarelse. Vi ska få umgås ända till och med Oktober! Ska bli såå trevligt..

Men nu läre jag gå och lägga mig och läsa ;-) Tyvärr får jag inte in några bilder då jag använder mig av gammeldatorn som är seg och har lätt att haka upp sig. Har redan skrivit det här inlägget två gånger nu.. Ska skynda mig att publicera så det inte blir en tredje gång.. Ha D!



Mm, det tar sig. I helgen har Wilgot hasat/ålat sig framåt, från köksgolvet in till vardagsrummet.

Inga kommentarer: